tisdag 9 december 2014

Ljuslycka




Okej, jag ska vara ärlig. Jag har en fullt utblommad besatthet av doftljus och ljuslyktor av alla de slag, men en sort har länge fattats i mitt liv. Ni vet såna där gravlyktsliknande höga ljus som tänds hej vilt under Dia De Los Muertos? Två sådana har jag länge varit på jakt efter, dock utan några religösa ikoner på som det ju oftast är utan med något snyggare på istället. Killstar har ju producerat ett par ljus som är väääldigt snygga men lite över min budget just nu så jakten har fortsatt i sakta mak. 
Ni kan då tänka er min lycka när jag idag trillade över dessa små fynd för bara en spottstyver på Mique! Tyvär är jag tydligen urusel på att fota för de kommer inte till sin rätt på bild, så ni får ta mig på mitt ord när jag säger att de blev magiskt fina på mitt lilla "mischmaschaltare" över huvudänden på min säng...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar