tisdag 11 november 2014

Aber

Ja, det är ett jäkla aber att försöka ta kort på sitt smink när klockan är 6 på morgonen och ljuset är lika starkt som ett falnande ljus. 
Anyways, piffade upp en väldigt vardaglig make up med lite guldglitter på mitten av ögonlocket samt på samma plats vid undre franslinjen. 
Eller vem försöker jag lura?! Glitter kan nog mer eller mindre räknas som en del av min vardagslook...
Det är däremot inte ofta jag använder en ögonskugga längs hela ögonlocket, men Too Faced "Erotica" är så löjligt snygg med sina guldiga glitterpartiklar och djupt bruna färg att inte låta den spela huvudrollen vore olagligt.
Applicerade lite pinup-röd läppenna och kände mig redo att möta dagen (läs: redo att tvinga mig själv att göra en massa saker som jag är för trött för)


1 kommentar: